Saturday 14 May 2011

Pielgrzym

Ostatnio trochę sobie pielgrzymowałem. Byłem we Wro, zapoznać się ze zmianami na scenie klubowo-mieszkaniowej. Bardzo pozytywne. Następnie odbyłem rowerową pielgrzymkę na Jasną Górę. Szkoda, że zapomniałem picia i portfela. Na szczęście uratowało mnie cudowne źródełko w toalecie na stacji benzynowej. Po 20 latach od ostatniej, odbyłem kolejną pielgrzymkę windą na szczyt PeKiNu. Wrażenia, prawie jak z wieży Chojnika. Na sam koniec odbyłem tradycyjną wielkosobotnią pielgrzymkę ze święconką do kościoła na Sobieszowie. Dziś jadę z pielgrzymką do Grodziska Mazowieckiego powitać gościa z Antypodów. Nareszcie Bart, już się bałem, że Abo zawrócili Ci w głowie i nie wrócisz.














Das ist ein Lokal














Clara Montana














Zagadka. Pokaż palcem mój blok.














Cegielnia. Zawsze wygrywa.

Soundtrack na pielgrzymki: Gil Scott-Heron - "I`m New Here"

2 comments:

MM Enterprises said...

Hi, Wonderful capture! Thanks for sharing

Praveen Kumar said...

Hello, magnificent short & nice pic. thanks for sharing.