Sunday 3 April 2011

Kaczor Donald

10 comments:

madeinmarta said...

Masz 11 lat? Po paru notkach do tyłu nie sądze.. może to prawda, może jakiś dziwny coś tam ale mimo wszystko podoba mi się.

Anonymous said...

Panie B., co to za popłuczyny? Niech będzie płodnie jak za czasów s%$#@! Szatana! Wykrzesaj że z Siebie jeszcze trochę ikry!

LoVe Honey ♥ said...

http://tylko-ja-patrycja.blogspot.com/ Fajny masz blog

Discopope said...

Szatan jest, tylko przyczajony i ukryty. A płodniej to jest ostatnio w sekcji komentarze.

Ada said...

czy ty masz 11 lat? napisz mi czy to żart, bo nie rozumiem...

Discopope said...

No raczej, że mam 11 lat. Miałbym 12 ale kiblowałem w zerówce.

Blair said...

wow! 11 laat ? brawo :P

kumiko said...

zapomniałeś dodać, że ulałeś koloroznastwo - a dokładnie kolor zielony..

Discopope said...

Wszyscy wiedzą, że uwaliłem koloroznawstwo nie ze względu na zielony, tylko ze względu na panią, która mnie nie lubiła, bo uraziłem jej dumę czy coś takiego.

Anonymous said...

Someone necessarily assist to make critically posts I'd state. That is the very first time I frequented your web page and thus far? I surprised with the analysis you made to make this particular put up amazing. Magnificent activity!

Feel free to surf to my site; her comment is here