Tuesday 22 May 2007

Kurica nie ptica, Polsza nie zagranica














Dziś, zgodnie z obietnicą pokazuje ptaka. Konkretnie jaskółkę. Szczwane bestie nie pytając o zdanie zrobiły sobie gniazdo u nas na balkonie. Zero respektu. Nie straszny im ani dym papierosowy, ani niecenzuralne słownictwo.

Zacząłem pisać pracę. Dopiero zacząłem, a już mi się nie chce. Odjebało mi po jednym dniu stukania w klawiaturę (patrz fotka poniżej). Jeśli ktoś ma nadmiar czasu i chciałby napisać to za mnie proszę o kontakt. Zapłacę dobrym słowem.

Soundtrack na najbliższe lata: Ferenc - "Fraximal".

2 comments:

Anonymous said...

Spoko mogę za Ciebie napisać... W ramach rekompensaty zdaj za mnie KPK Cywila i UE. No więc nie narzekaj i zapinaj...

Discopope said...

Hej Max, umowa stoi, nienawidzę pisania, więc nauczę się się za Ciebie wszystkiego i zdam egzaminy. Jesteśmy na tyle podobni, że z twoim indeksem wbijam się na każdy egzamin.
Mam hajs dla ciebie, spotkajmy się jak najszybciej, żeby nie wyparował.