Sunday 17 February 2008

Tot sind wir noch lange nicht

Tak dawno tu nie zaglądałem, że miałem dzisiaj problem z zalogowaniem. A nie zaglądałem tu bo nie miałem nic ciekawego do powiedzenia. A nie miałem nic ciekawego do powiedzenia, bo nic się u mnie nie działo. A nic się u mnie nie działo, bo nie wychodziłem z domu. Wczoraj wyszedłem na chwilę i tylko się utwierdziłem w przekonaniu, że lepiej nie wychodzić. W domu spokojniej.

Soundtrack dla domatorów: Das Bierbeben - "No future, no past"














No future, no past

15 comments:

Anonymous said...

Na tym zdjęciu wyszedłeś jak urzędniczy psychol:).Chyba potrzebujesz pomocy psychologa;)-tylko szkoda,ze spaliłeś wszystkie mosty w tym kierunku.9 :)

Discopope said...

O co chodzi??? Maks powiedział to samo, że wyglądam na tym zdjęciu jak urzędnik-psychopata. A ja na tym zdjęciu wyglądam ŁADNIE! 9

Anonymous said...

__ _ ___ __
|_ |_| ||\| | |_
| | |\_|| |_|_|__



\ / __ _
| | Y /__| |_|
|^| | \_||__| |



_ _ _____
| \|_|(_ _/
|_/| |__)/__

Anonymous said...

no właśnie ładnie jak prawdziwy niemiecki offowy undergroundowy artysta pacyfista

Discopope said...

Urzędnik psychopata? Niemiecki artysta pacyfista? Co to jest? Konkurs kto mnie ładniej zwyzywa? Domyślam się, że trzeci komentarz też jest obraźliwy.

Anonymous said...

troche jak oblesny kujoniasty mamisynek po 30-tce fuj! budzisz niepokój.

Discopope said...

I co? Może jeszcze gruby jestem?

Anonymous said...

NO TROCHE;) 9

Anonymous said...

obły.

Anonymous said...

Oj Wielorybku, wielorybku...nie dość, że urzędas psychopata, to jeszcze ulizany!!! no świat nie widział! a fe!!! po stokroć fe!!!

Anonymous said...

bandura nach hause!!!
licze do trzech!
-Twoja stara :)

Anonymous said...

i jeszcze:
http://pl.youtube.com/watch?v=8rZ-or0ZfmA&feature=related
T.s.

Anonymous said...

nie wiem czego Wy chcecie, jak dla mnie wygląda szykownie :->

sitostar said...

Bart się uwzięła bo od Walentynek zegar tyka nieubłaganie...Dlatego zaczęła cały ten pojazd.
Ale wiesz,że Cie kocham MB :P

Anonymous said...

no raczej;) Sitkiewicz