Tuesday 26 January 2016

30 lat pomiarów czasu

Za oknami jeszcze ciemno. Mama budzi mnie do przedszkola. Jem kanapkę i ubieram się siedząc na granatowym fotelu w swoim pokoju. Na kalendarzu jest 26 stycznia 1986 r. Pierwsza zarejestrowana (a przynajmniej zapamiętana) przeze mnie data. I tak rozpoczęło się kolejne obok jedzenia i oddychania nigdy niekończące się hobby. No dobra, prawie niekończące się. Na studiach nie zaprzątałem sobie głowy mierzeniem czasu i na emeryturze też nie mam zamiaru. Tymczasem odliczam dni do weekendu.

Soundtrack na pomiary czwartego wymiaru: Heidi Lord - "English Electric"


2 comments:

Anonymous said...

zmieniłeś tapete??

Discopope said...

Tak, ale blogger mi pomógł bo przestał wyświetlać poprzednią, więc musiałem poszukać czegoś nowego.
Poza tym trochę inna czcionka w tytule i nowe linki.